Friday 5 August 2011

bile takde mood..

okayh..mmg aku takde mood..mood lari 100 meter lak ngn aku..pecut ntah kemana...okayh 8 fakta bile aku takde mood ...


  1. aku amik air semayang , baca ayat2 suci  untuk tenangkan jiwa ...
  2. aku mula mencari makanan untuk sedapkan hati aku...especially coklat...kalau tak aku melahap maggi selaju2 nye.sambil terkenangkan nasib .( anak dara ape ni)...aiskrim paling tenangkan jiwa bila aku tengah stress..try lah buat...
  3. aku bukak pinky ( laptop aku ) ..& mula lah aku cari lagu2 yang boleh dtg kan mood aku..mestila youtube..
  4. kekadang aku  nanges sepuas2nya biar aku lega...then bila kepala dh berat aku terus tito...tak yah dh pikir pape...
  5. peluk bebear yg aku syg..& luahkan perasaan kat dye..walaupun aku tau dye tak paham..tpi aku suka buat...
  6. melepaskan geram dengan meluahkan perasaan di atas kertas..ikut lah aku nk conteng ape..lukis ke ..ayat2 aku semua ada tanda seru kat belakang...
  7. muka aku berubah dari okayh jadi k.o...paling senang nk paham , aku buat muke 50sen...obvious lah kan..takkan tak nampak2 ag aku bad mood??
  8. sah2 lah aku marah tak tentu pasal..ade je aku buat semua tak kena...

tapi takperlulah kan aku amalkan semua ni...hidup kena sentiasa CERIA....!!!! so chill la dear...

..agaknye cam ni lah roman aku bile marah...


p/s....: roman dalam bahasa negeri sembilan
: so maknenye ialah...cam raut wajah muka lah kot..ha pandai2 la tanye sape org nogori eh..

No comments:

Post a Comment