Thursday 25 August 2011

berakhirnya ramadhan..berakhir juga saat indahku...datangnya syawal, datanglah UiTM ku..

okayh...ramadhan bakal melabuhkan tirainya....alhamdulillah..ketenangan yang ku dapat dalam bulan ini, telah meredakan sedikit sebanyak perasaanku tentang masalah2 yang timbul..yang mengaibkan aku..yang melemparkan tohmahan terhadapku...aku hanya pegang pada satu prinsip..WHAT GOES AROUND COMES AROUND....


dua tahun aku dibuai mimpi ngeri...mimpi yg  aku sendiri seperti koma beribu tahun lamanya...pencapaian hidupku jatuh dipelosok dunia....tak perlu aku ingatkan kembali mimpi ngeri yang bermain riang diminda aku...biarlah ia berlalu...

hanya aku bersyukur ramadhan pada kali ini, hari lahir aku pada kali ini & insyALLAH raya aku pada kali ini diwarnakan kembali dengan riang gelak tawaku..


selama 5 bulan aku melangkah meninggalkan bumi perlis, akhirnya ada tangan yang sudi mencapai aku untuk kembali bersama seperti dahulu..5 bulan dia mengindahkan tidur malamku...alhamdulillah....

kini berakhirnya Ramadhan...berakhirlah saat2 aku dengannya..saat bersama..mungkin aku akan sibuk dengan urusan pelajaran ku pula selepas detik 6 september...tapi aku harap detik yang aku kongsikan bersama sekarang seperti 5 bulan ini, takkan hilang hingga akhirnya...kalau jodoh itu telah tertulis, maka
bersama jua akhirnya...









No comments:

Post a Comment