Friday 27 April 2012

bulan april sangat bermakna...tq ALLAH..

okayh...bagi lah aku bape juta kali pon..aku akan sentap + tacing ..nanges semua lah...
tak tahu kenapa...sebab aku tak penah bosan dengan cerita ni..mungkin..lagu dye pon membawa seribu satu maksud... tapi mungkin aku lebih feeling sebab aku paham apa itu maksud percintaan dan hilang org yg kite syg.... tak semudah tu hidup tanpa org yg kite syg.........

movie ni actually satu perancangan anniversary aku...yg kebetulan keluar bulan april..dh mmg sah2 titanic  kuar time april....aku seboleh2 nya nk gak tgok titanic... fine!!! at last RM38 diterbangkan hanya untuk titanic 3D yang dh lama aku tgu..since last year......... :)  so ni adalah satu aktiviti anniversary aku jugak..

                                                     8 APRIL

first plan ape?? aku plan nk tgok titanic je...tapi malam 8 april..aku dikejutkan dengan phone call... "jom genting?" ha?? series??? sebab aku takut sesak dengan ABPBH nye lagi kan..tapi alhamdulillah...so genting... here i come!!!

dengan drees pink aku yg chumel ( chumel ke) aku meleuru ke seremban......sampai sana....tukar driver..okayh...dye bawak pulak..aku nk amik gambar je... then berhenti kedai...ha nak buat apa??
rupenye baju couple pulak yg dibelinya..eh macam2 lah kau ni... kami  lupe nak pakai baju anny kami yg ke 3 ..so  dye pon beli lah baju baru..


baju yg dedesign pada tahun 2007...



so kami naik genting...


semua manusia atas genting jadi mangse photog kami..
thanks korang,....sporting giler..


ha nak amik!! terkedu lidah kau amru kan....
suprise from aku.....jam yg diidamkan olehnya..

tak cukup dengan tuh..ha nah amik ni..


yg gambar tuh actually album ....hasil tangan sendiri...
cehhh nk gak cakap...


so happy annyversary afid yg ke 7...


20 APRIL pulak!!!!!

yes lagi sekali surprise untuk si amru anak harun ni..... dulu kau buat aku..skunk
ha berturut2 kau kene...

bertempat di desa balqis kuala linggi resort..2 hari 1 malam..
ya aku.. tetamu khas vvvip fatin nasuha , shazana liana & raja nur azlin

tetamu khas yg lain..vvvip dak umah amru, ( 7 orang ni semua geng menipu) alip, ujang, apit, panjang, daus, ijjat..mat john, sepet, aiman..semua pandai berlakon cekkk..
plussss faten alleya yg chumel....+ cik abg wan...hehe

segala tipu helah dilakukan dalam masa seminggu...


ya....haish penat cari tempat tau..ni yg kami jumpe at last..


tuh mereka2 yg pandai berlakon..+ dalam masa yg sama
menyediakan makanan kami..thanks korang..


yesss!!! jadi akhirnya..alhamdulillah..
this is for ur 20th bday amru fahmi..hehe

time to mandi!!!!!!!!!!

kegilaan kami..kemesraan kami
( haha ayat copy paste dri sheril amirah..)

haha thanks syg2 ku sekalian coz dtg..jauh2..syg semua..
have fun ngn korang..nnti kite buat ag eh??




ye mmg ada yang kata " tak semestinya yg becinta lame2 akan kekal"
ye mmg saya setuju..
tapi hendaklah kita percaya pada takdir ALLAH 
jodoh ditanganNYA..
siapa lah kita untuk menilai dan berkata..

kita hanya merancang  tapi DIA yg menentukan...
insyALLAH jodoh itu tetap ada..
sebaliknya itu kerja ALLAH S.W.T...
sebab tu senjata mukmin ialah DOA..
dan kalau kita tak ditakdirkan untuk bersama,
itu terserah padaNYA..

kita ada mulut..mmg boleh sedap2 cakap..
tapi..cakap bukan sebarang cakap...
kerna ALLAH itu MAHA berkuasa..



bye2 APRIL :'(














4 comments:

  1. Alahai...so sweet...Untungla lh buat semua tu kan??? Fienaz susah even duduk selang sebuah rumah...haish...JELES!!!

    ReplyDelete
  2. hahaaha..thanks syg....hheehe..takpe..nnti finaz pon mesti dapatnye syg..dekat lagi tu....dye tgh nk buat suprise lah tu finaz..hehe

    ReplyDelete
  3. roommate aku kan terel betul guna ayat puitis. hebat hebat! clap your handsss, hehe~

    ReplyDelete
  4. kau nk kene ketuk ngn aku ke farhana latifff???

    ReplyDelete