Saturday 20 August 2011

aku dah tua?? tidak!!!!

heee..tak nak tua..tak nak tua...macam mane pon yg jadi usia tetap meningkat tapi tinggi aku tetap tak meningkat2..mcm ni jugak lah ha pendek aku...ha?? ape?? birthday aku bila?? sampai hati tak tahu..ha aku tahu dek kerana kedeactivefan FB aku...terus tak ramai wish...tapi time kasih pada kawan2 yg sudi wish..syg korang coz ingat bday aku...18th August lah..aish...urm masih aku terkenangkan saat aku dibaling dengan segala macam ramuan & dihidangkan dengan letupan belon & jugak kek coklat kegemaran aku ( abyan khairi roomate aku yg sponsor)..roomate2 aku, blockmate2 aku korang mmg best!..sporting..thanks sgt dengan surprise yg korang buat!!....sorry coz aku terlalu busy dengan urusan2 blok sampai aku lupa belon2 dalam bilik tuh rupenye aku yg punye..thanks syg2 ku semua.....


okayh..tahun ni dapat hadiah ape eh? urm tunggu punye tunggu yeay aku dpt gak benda ni...teka lah ape dye..meh kite tgok same2..

satu...

dua...


tiga...aish..ape benda ni ..


empat!!!  tau dah ape??


heeee sape teka betul??? dye pandai



alhamdulillah..koleksi demi koleksi...aku tambahkan dengan merah menyala ni..
tq papa mama!!! memang aku taksub dengan kaler ni..hehe
tq sgt....another surprise yg menjadi..tahniah lah papa...
muuahhhhhhh....

p/s: DAN AKU SANGAT TERHARU TAHUN NI ,sebab
insan yg aku syg celebrate balik bday aku setelah 2 tahun menghilang..
thanks dear...i lov u...









4 comments:

  1. yayang. aku lupa! nk kol x de no kau. :(
    happy belated birthday ya.
    always miss u<3

    ReplyDelete
  2. thanks my dear fqa...hish takde number aku??
    nnti aku PM okayh....always miss u 2 syg...frend forever okayh..

    ReplyDelete