Thursday 21 July 2011

YA ALLAH bawa aku keluar dari keperitan ini...

ya ALLAH...tak tahu ape yang melanda aku..beberapa bulan aku terseksa....hati meronta meraung....& bertahun pula aku rasa diri bagai tiada apa...modal yang diberikan iaitu diri harus dilaburkan dengan pelaburan yang berlipat ganda iaitu pahala...yang harus aku dagangkan untuk mengaut keuntungan rezeki yang telah KAU kurniakan....sering kali hati menjerit pedih..mengtakan "kenapa harus aku yang menerima dugaan ini?" ...." kenapa aku??..kenapa tak orang lain?"...aku tak temui jawapannya..itu takdir MU ya Allah...apa lah sgt daya aku untuk melwannya...ya ALLAH ..sebelum tertutupnya pintu syaaban pada tahun ini, izinkanlah ramadhan pada tahun ini menjemputku dengan penuh ikhlas...izinkanlah pintu rezeki terbuka luasnya untuk aku & izinkanlah aku menjadi hambamu yang diberikan keampunan ...izinkanlah aku untuk bertapak disyurga mu ya ALLAH......

setiap yang terjadi ada hikmahnya...aku pasrah...KAU kuatkanlah aku ya ALLAH....kuatkanlah aku...
aku hanya manusia biasa yang tak pernah terlepas dari kesalahan .......

tabahkan aku untuk menghadapi & mengharungi liku2 hidup ini ya ALLAH....
lindungilah aku dari hasad dengki manusia yang ingin menjatuhkan & memburukkan aku....
rahmati lah keluargaku...semoga KAU keluarkan aku dari keperitan ini...


beri aku kekuatan..semoga tiada lagi air mata membasahi bumiku...




4 comments:

  1. ili..jangan la sedih..even awak tak dapat ape yang awak nak awak still diberi peluang untuk sambung belajar..ade yang tak dapat upu lansung lagi la sedih..tak semestinya apa yang kita nak tu yang terbaik untuk kita..Dia dah tentukan yang terbaik :) saba ok?

    ReplyDelete
  2. hehe..okayh dear..thanks auni...tapi yg ni sedih lain..hehe ..tulah..alhamdulillah dapt jugak sambung blaja kan dear?? auni dapat mane??

    ReplyDelete
  3. hehe..same lah kite syg..auni dapat kos ape dear??

    ReplyDelete