Tuesday 26 July 2011

sekali lagi cinta itu MILIK KITA..

bosan yang teramat sgt bila duduk dalam bilik hotel malam ni..menunggu papa & mama balik dinner....aku dh bengang...bukan bengang ape...line tenet kat umah buat hal..brodband ntah mane lah aku campak...last2 dalam bilik hotel ni jugak aku on9...ha amik kau...gasak lah papa aku...haha..papa bayar ok?? syg papa!! muuahhh....asalkan dania dapat skype bersama org tersyg..haha..

ha..okayh...kebosanan & kebengangan yang melanda telah mengetuk pintu hati aku untuk meluahkan post baru dan menconteng lagi dinding blog aku...haha...lame dah nak cakap sal ni, tapi skang baru ingat..aduai...dania ni...cepat lupa....teruk...camne ni? bulan 9 nak sambung degree...dh pelupa...teruk tol...

okayh...flashback!!!! sepanjang cuti 4 bulan yg teramat panjang ni....habis sume tiket movie aku kaut....meh nak senarai skit cite2 yang aku nengok since bulan mei arituh..


filem yang berjaya buatkan aku tengok kau 2 kali...
action2 kau memang sakit telinge aku dalam wayang tuh
best!!


popcorn ditangan tercampak dek kerana
kapten jack yang sengal n kelakar...




tisu ditangan abis stok dek kerana cite ni..
kasih seorang husband kepada isterinya mmg setia gile baby..tabik!


usus perut aku tercabut tengok cite ni...& adik2 depan aku
mmg buat aku ketawa buat keberapa juta kali..


memang aku ngn bestfrend aku ain gelak sakan cm wayang tuh
kiteorg yang punye....
ni bukan setakat usus tercabut, urat kentut pun putus!!..


air mata aku dilap oleh org tersyg yg ada disebelah aku...
sgt romanyik cite ni, sedih, kelakar...
tp overall sedih n menyentuh perasaan..
10 bintang...

banyak2 movie yang aku tengok, aku pilih SEKALI LAGI untuk ulasan entry aku kali ni coz ..haish ntahlah..
cite ni mmg menyentuh ati n perasaan aku...nak2 lagi aku tengok ngn org tersyg..
fist time DYE khusyuk tgok movie.. mane taknye DYE minat lisa ngn adik mia..tapi mmg terkejut aku, DYE bg tumpuan n fokus gile kat cite ni..aku pon...ape yg aku boleh kate..sedikit sebanyak cite ni
ada kaitan ngn kami...ni la last movie yg kiteorg spend time together..
 ape yang aku leh kate cite ni berkaitan ngn kami coz SEKALI LAGI CINTA ITU MILIK KITA...

pernah aku katakan..."kalau ada jodoh, kita jumpa lagi"...mmg..kerana itulah airmata 
time tgok cite ni tak penah behenti mengalir....
first time tgok movie popcorn ditgn tak habis mkan..
air cool blog aku pon tak habis minum..
sepanjang cite ni aku menangis tak benti..
aish!! emo ke??
haha..lek lah..bukan aku sowang je...mamat sbelah aku pon tangkap leleh..haha
jatuh saham DYE..!!

papepon thanks my dear coz sudi abiskan masa bersama...
cinta kamu sgt2.....okayh...

aku habiskan entry kali ni dengan kebekuan tangan aku yang mengigil menaip lappy pinky aku ni
dek kerana aircond hotel ni yang sejuk tahap nak bunuh orang..


.





No comments:

Post a Comment