Sunday 12 June 2011

I'm not that Perfect

iye pernah satu ketika dahulu aku menginginkan rambut panjang mengurai , perang, curl..n so on....
tapi aku prefer ikal mayang nampak seksi ( kononnya).... pernah dahulu aku mengimpikan rambut secantik rapunzel panjang mengurai sampai nak tambat lembu , kambing atok aku pon boleh....

tapi itu hanya angan2!!! I'm not tat Perfect okayh...


okayh simpan dalam mimpi je ...

next!!!! aku mengidamkan muke secantik & sechumel ikon remaja ku Diana Danielle...ha..my sis!!!
perasan..dye pon tak ngaku aku adik dye..sesuke aku je panggil akak..hah..watever it is..i lov u DD!!
mengidamkan muke sepertinya sngt lah hebat..tetapi untuk memiliki kechumelan raut wajahnya...
ahh..tidak....aku takkan dapat...dye sgt cantik...
but I'm not tat Perfect okayh...


ape lagi????? ha untuk menjadi seorang wanita..tipulah kalau aku cakap aku tak nk tinggi untuk jadi model..
haha..berangan untuk cukup ketinggian adalah satu harapan yg tipis untuk ku..
ye model muslimah seperti Hana Tajima..
adakah nk jadi Dania Tajima??
ha berangan lah aku sampai mati..takkan dapat..
cantik pon tak..tinggi pon tak..org sewel mane nk hire as model
badan pon tak tip top
okayh..I'm not tat Perfect okayh!!


seterusanye beb!! weheehe.....aku jugak nk weding dress ala2 hilary duff ini..wah...sape tak
nak jadi princess time wedding dye kan??
tipu lah..haha
sume nk kawin baju cantek2...ala2 cinderella gitu...hehe..
but I'm not tat Perfect okayh...


iye..tapi perfect or tak perfect..takde manusia yg seperfect itu atas muka bumi ini..
so...aku bersyukur dengan ape yg telah dikurniakan..
ALHAMDULILLAH...
ini hanya angan2 yg ku idamkan..hehe
tapi ape pon terjadi..kite kene sentiasa bersyukur dengan anugerah ILLahi..
dan yg penting ini dia...walaupun I' m not tat perfect..
but I' m trying 2 be perfect.....
a good muslimah ..insyALLAH ...







No comments:

Post a Comment