Saturday 31 March 2012

bila aku jadi " ANAK YATIM "

ha tajuk diatas tolong lah...mintak jauh....ini cuma satu lakonan......this is just a gimmick for my AGM (ANNUAL GRAND MEETING ) IBUC event last two days....apa IBUC?? okayh international business unity club...alkisah nya ...sebanyak2 exco yg terlibat malam tuh..aku sorang jelah hamba exco yg tak pakai baju ala2 korporat kan..tema merah putih hitam gitu uollss....aku pakai  baju ni ha..ala2 budak dirumah anak yatim


ni ha...baju cotton gituh..n tudung yg memang sengaja tidak dimatch kan dengan baju..
n mmg sengaja dibiarkan sebegitu rupa...okayh
ni rupa aku sebelum comot okayh...

SELEPAS COMOT & DICONTENG MUKA AKU


gambar yg diambik oleh kawan aku ..
muka sedih sebab aku tengah amik feel nak berlakon jap lg

ALKISAH GIMMICK

mcm ni cerita nya..aku ditawarkan untuk berlakon..ceh...perasan..
takdelah..aku kene buat gimmick berlakon as anak yatim mintak derma untuk rumah anak2 yatim..
ha mane muke kau nk letak kan???

malu nak mampus uollss..satu AUDITORIUM kot tgok..
dengan senior junior...lecturer..professor..ha semualah kan..
tp alhamdulillah semua berjalan dengan lancar...

so after that gimmick baru lah aku bertukar baju ke baju korporat IBUC..
mane eh gambar baju..
aku lupe lak nak amik gambar...
sebab busy n kalut sgt...

okayh..papepun semua yg dtg meeting AGM IBUC..u guys rock!!!
thanks coz sudi dtg n memeriahkan majlis...

i will prepare for the next event for IBUC..hidup IBUC..





No comments:

Post a Comment