Sunday, 2 October 2011

Blog berhabuk...

salam semua....hai...lame aku tak update blog..sgt lame kan???
kira tolak campur bahagi darab = ha skunk aku dh jejakkan kaki kat UiTM dh pon.....kat mne?? di tengah2 Bandaraya Melaka...sgt lah mencabar kan....selama ni aku duduk je melaka.. tp tak penah lah kn nk jalan kaki kt tgah2 bandar melaka ni...

kulit ?? : ha dh due kaler dh...mane taknye pagi petang aku suke menjemurkan diri ...

berat?? : perghh..berciciran lemak2 aku ats2 tange uitm...kesnya lif mmg sah2 jam org nak naik & mmg dh sah2 ramai nk mampus beratur ..so aku terpaksa naik tingkat 14 untuk capai ke kelas..tak caye?? takkan nk suh aku record masuk utube?? aduai.. percayalah..

study?? : zaman makin maju..sume keje gune internet..jam nye wifi, jam jugak lah assignment aku..giler nye berukband, giler jugak lah otak aku..aishhh...

classmate?? : sume baik2...ceh amik hati...sume tak sombong..pandai2....cantik2...chumel2.....bestlah!!

roomate??: perghhh tige2 sewel cm aku....semua best..ada melaka, johor, kl...

housemate?? : lagilah sawan....sabah ada,,kelantan ada...kedah ada....aish syg korg lah...

pakwemate?? : celah mane lah pakwe mate aku nye....jgn gatal2 okayh..setia pada yg satu cukup....

ha..jap2..kite usha2 gambar jom????? ni lah sepanjang masa aku berada bersama mereka di UITM KBM

ni semua classmate aku...except for the boys..coz dorg yg jadi photog..


housemate sekalian....meneman aku sorang je makan...

housemate kak sanah


ni pon housemate gak eh

ni kak fit....housemate a.k.a ketua rumah

time aku melahap nk g tgok bini2 ku gangster


tom...bendahari blok aku dulu..kini kami bersama sbg classmate..


semua classmate meneman mereka makan cendol durian 
di jonker walk..



ha ....dh la...penat membebel.....hehe...nk tito.....




1 comment:

  1. ambooiii kakak ku ini....melaramm yee////haissshh...dah la xde yaya...msti kurang best kan kan?????//

    ReplyDelete